דפים

יום שני, 9 ביולי 2012

האקססוריז הכי מ-גניבים לתינוק ♥

{ הפוסט הראשון שלי בעברית, פרגנו! :) }

הדר שלי בן שנתיים וחצי, בן זקונים.
במהלך ההיריון עוד השתעשעתי במחשבה שאחריו יגיע עוד אחד כי תמיד חלמתי על משפחה גדולה.
ואכן, זמן קצר לאחר הלידה, למרות הקושי והלילות נטולי השינה, עוד פנטזתי על התינוק הבא {יש לי שלושה בנים וברור לי כשמש שאם הייתי מביאה עוד אחד הוא היה בן, אז לא, לא קיוויתי לבת :) }
אבל ככל שהזמן נקף והדר גדל, כך הרצון הזה הלך וקטן והצטמק עד שנעלם.
אני לא יודעת מה זה היה כל הדחף הזה, אולי הורמונים, אבל היום אני ממש לא רואה את עצמי עוברת את כל הדבר הזה שוב וגם האמת? די נחמד לחזור לגיזרה :).

למרות הפנטזיות על ילד נוסף, ידעתי בתוך תוכי שזה יהיה ככל הנראה ההיריון האחרון שלי וההתלהבות ממנו היתה גדולה.
תרתי אחר כל מיני פיצ'פקעס מתוקים לתינוקות ודמיינתי איך אני הולכת לפנק את הקטנצ'יק שלי במיטב הבגדים והאקססוריז.
צברתי לא מעט קישורים שווים לפריטים מתוקים וסטייליסטים לקטנטנים והנה אני כאן לשתף גם אתכם:

מכיוון שהדר נולד בחורף, הדבר הראשון שחיפשתי בקדחתנות היו כובעי צמר חמודים ומיוחדים.
את החיפושים עשיתי כמובן באטסי, המקום הראשון בו אני מחפשת כל דבר!
מי שלא מכיר את אטסי אספר בקצרה שאטסי הוא אתר אמריקאי שכל מטרתו לתת פלטפורמה ליוצרים מכל העולם.
רובם עסקים קטנים שמוכרים עבודות יד או סופלייז, באטסי אין מקום ל-Re-sellers.
לכן, את עבודות היד הכי מיוחדות וייחודיות תוכלו למצוא שם.

שנתחיל?



כובע מפלצתי סרוג ומתוק להפליא, ניתן להשיג אצל
garysangel
הכובע כרגע במבצע ומחירו 24$


סט של כובע מפלצתי סרוג עם חיתול. מחירו 35$
את הסט המקסים הזה אפשר להשיג אצל KCrochetdesigns (יש גם לבנות, כנסו לקישור)



 ועוד אחד שעד היום מככב בפייבוריטס שלי. מחירו: 20$
מאת: charbridgecrafts




ולחובבות ה-DIY ניתן למצוא גם גזרות לסריגה עצמית במחירים מצחיקים!
הגזרה המדהימה הזו למשל עולה 5.50$ בלבד והמשלוח כמובן חינם ישירות לתיבת המייל.  מאת: EmieGraceCreations 




ומכאן נעבור למוצר לא פחות חשוב בגיל הינקות- בגדי גוף וגופיות!
בזמנו חיפשתי את בגדי הגוף הכי מיוחדים ומדליקים ושמרתי כמה בפייבוריטס שלי:


גופיה מתוקה ברוח הסיקסטיז מאת: m
akristsbaby  (החנות כרגע בחופשה, אפשר להכניס את כתובת המייל ולקבל הודעה ברגע שהחנות נפתחת מחדש)




ועוד בגד גוף מתוק עם אפליקציה צבעונית של מטוס ב- 13$ בלבד. מאת:  
veryKIKI
יש עוד כמה דוגמאות ממש מתוקות בחנות, שווה לבדוק.




ואני מתה מעולפת על הדבר המתוק הזה!
בגד גוף תכלכל מפלצתי ב-28.50$, מאת: 
nissalisa





את מחזיק המוצץ הינשופי הזה קניתי להדר.
מלבד העובדה שהוא חמוד בטירוף ונורא מיוחד (לעומת הזוועות שמוכרים פה בפארמים) הוא גם היה עמיד מ-א-ו-ד.
קניתי אותו כשהדר היה ממש קטן, אולי בן חודש והוא ליווה אותו חודשים ארוכים.
הוא נתלש, נלעס, צ'וקמק ועבר התעללות קשה ולמרות זאת, שרד ה-כ-ל!
לבסוף הלך לאיבוד אבל עד אותו רגע, שירת אותנו נאמנה.
כרגע הדוגמא הספציפית הזו לא במלאי אבל אפשר לכתוב למוכרת. נקנה ב-8$.
המחזיק מאת: 
EvereydayClippies



יש עוד באמת אלפי דוגמאות למחזיקי מוצץ מהממים!
פשוט תריצו באטסי חיפוש על: Pacifier clip holder


ועכשיו לדובדבן שבקצפת!
עוד כשהדר היה בבטן, ידעתי שאני רוצה לתעד אותו גדל ומתפתח מרגע הלידה ועד גיל שנה (לבסוף תיעדתי עד גיל שנתיים :))
את הרעיון ראיתי לראשונה אצל הבלוגרית המדהימה Nicole Blach מהבלוג Making it Lovely שתעדה את בתה חודש בחודשו.
ניקול הכינה סיכות דש מתוקות כשעל כל סיכה תפרה סיפרה ששיקפה את גיל בתה.
אני הייתי קצת פחות קיראטיבית וקניתי את המדבקות האלה:

כל שצריך הוא בגד גוף לבן בסיסי.
רצוי לבן היות והמדבקות שקפקפות וכל דוגמא שיש על בגף הגוף תשתקף דרך המדבקה.
במידה ואתם רוצים בכ"ז להשתמש בבגד גוף כהה או מקושקש, כל שצריך לעשות הוא לגזור עיגול מנייר מדפסת לבן בקוטר קצת יותר קטן מקוטר המדבקה ולהדביק את הנייר במרכז.
חשוב להשאיר שוליים ללא נייר כדי שהמדבקה תידבק לבּד.

המדבקות מאת: pickysticky


והנה הדר מתועד :)
One year mosaic


ניתן להכין מוזאיקה כזו נחמדה כאן


את החותלות המפוספסות קניתי באטסי במיוחד לצילומים.
החנות שקניתי ממנה כבר לא קיימת אבל הרצתי חיפוש ויש לא מעט תוצאות.


עד כאן להפעם!
נשיקות...

                                                                       ♥♥♥


12 תגובות:

  1. אילאיליולי 09, 2012

    מפרגנת לפוסט ראשון בעברית ולרבים אחריו :)

    השבמחק
  2. איך אפשר שלא להגיב לפוסט כזה שווה . קראתי כל מילה בשקיקה . אני קוראת אנגלית שוטף אבל, אין סיכוי שהייתי קוראת את הפוסט הזה אם היה ניכתב באנגלית. יש גבול לסבלנות שלי ויש כל כך הרבה בלוגים. לקרוא... חחח ( המקסימום שהייתי עושה, זה להכנס ללינקים ) אז תודה לך סיגל ומבטיחה לך שכבר התמכרתי לכתוב ולתמונות . ונותר לי לומר, ת ו ד ה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה *לך* ענת על תגובה כזו מפרגנת!
      מקווה שתהני גם בפוסטים הבאים.
      ואגב, אני שגית :)

      מחק
  3. איזה כיף לקרוא אותך בעברית :)
    מחכה לפוסטים הבאים :)

    השבמחק
  4. פוסט נפלא!
    מאחלת לך המון בהצלחה בבלוג המשודרג ♥

    השבמחק
  5. פוסט מרתק!!
    אהבתי מאוד את הדברים המקסימים שמצאת באטסי.
    זה אכן המקום הטוב ביותר למציאת דברים מיוחדים ויחודיים.
    ולסיום, התיעוד שלך יצא נפלא והבונבון- גונב את ההצגה!!

    השבמחק
  6. איזה מלך הילד הזה. זה חמוד לראות את 12 התמונות בבת אחת\ את צריכה להכין מהן אנימציה.

    תתחדשי על השפה העברית, מתאים לי

    השבמחק
  7. בתיה יקרה, אני שמחה שמתאים לך!
    תמיד היית קוראת ומגיבה עקבית.
    תודה ♥

    השבמחק

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...